Paramparça Dizisi Hazal (Alina Boz) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Kilosu

PARAMPARÇA DİZİSİ HAZAL
Star Tv yeni sezonda en çok izlenen kanal çünkü bir çok iddialı dizisi yeni sezonun en çok izlenen dizileri arasına girdi. Bir çok dizi erken final yaptı yada yayından kaldırıldı ama ekranlarda kalıcı olan ve sevilen dizilerden olan Paramparça dizisi izlenme rekorları kırarak seyirciyi ekran başına kilitledi.Yeni sezonun çok izlenecek dizilerinden biride Paramparça olacak gibi gözüküyor. Paramparça dizisi hem konusu hemde iddialı oyuncu kadrosu ile seyircinin dikkatini çekmeyi başardı.Başrollerini Erkan Petekkaya ve Nurgül Yeşilçay'ın paylaştığı dizinin konusu da etkiliyeci ve izleyiciyi ekranlara kitleyecek. Paramparça dizisinde Hazal karakterini canlandıran Alina Boz ise güzelliği ve oyunculuğu ile dikkatleri üzerine çeken isimlerden oldu.

Dizide Hazal karakterini canlandıracak olan Alina Boz'u tanıtacağız sizlere ama önce Hazal karakterini tanıtalım sizlere...Paramparça Dizisi Hazal Kimdir, Alina Boz Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Diziler, Hangi Dizide Oynadı

PARAMPARÇA HAZAL
Hazal, Nurgül Yeşilçay'ın canlandıracağı Gülseren'in kızını canlandıracaktır. Gülseren ile Cihan'ın karısı Dilara aynı gün doğum yapar ve bebekler karışır.Cihan ile Dilara'nın kızı Gülseren'e Gülseren'in kızı ise Cihan ve Dilara'ya verilir. hikaye burada başlar ama Cihan ve Dilara kızlarının karıştığını 15 yıl sonra kızlarının araba kazası sonucunda öğrenir ve hikayemiz başlar. Hazal ise Cihan ve Dilara'nın gerçek kızıdır ancak Gülseren dahil herkes onu Gülseren'in kızı bilir. Hazal maddi açıdan sıkıntı içinde olmalarına rağmen lükse çok düşkün biridir.Derslerini hiç önemsemeyen sosyal hayatta popüler olan yerlerde gezmeyi tercih eden ve bunun için annesine yalan söylemekten çekinmeyen birisidir.

ALİNA BOZ KİMDİR 
Alina Boz 14.06.1998 Rusya/Moskova doğumludur. İlk olarak Cesur Hemşire dizisinde Canan olarak rol alan Alina Boz küçük yaşta olmasına rağmen televizyon dünyasının aranan isimleri haline geldi. Ata Demirer ve Justin Bieber ile Avea reklamlarında rol alan Alina Boz bir çok reklam filminde yer almıştır.Soyadından dolayı Murat Boz ile akrabalığı olduğu yazılan Alina Boz, Murat Boz ile 2010 yılında Heygırl dergisinin kapak yüzü olmuştur. 1.72 boyunda olan Alina Boz 50 kilo ağırlığındadır.

ALİNA BOZ RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI







paramparça dizisi hazal kimdir, alina boz kimdir, alina boz kaç yaşında, alina boz nereli, alina boz boy kilo, alina boz biyografisi, alina boz resimleri, alina boz fotoğrafları, alina boz hangi dizilerde oynadı, alina boz oynadığı diziler, alina boz en son hangi dizide oynadı, alina boz paramparça, paramparça hazal kaç yaşında, paramparça hazal nereli, paramparça hazal boy kilo, paramparça hazal biyografisi, paramparça hazal hangi dizilerde oynadı, 
Paramparça Dizisi Hazal (Alina Boz) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Kilosu Reviewed by Sözlerine Bak on 16:16 Rating: 5

9 yorum:

  1. Hazal cok guzelsin seni seviyorum ben sibel

    YanıtlaSil
  2. Hazla ben senli hiç sevmiyorum diziden ayrıldına sevindim keşke gülseren diziden ayrilmazaydi gülseren cook seviyordum severek izledim diziydi üzüldüm ayrildina

    YanıtlaSil
  3. Hazla ben senli hiç sevmiyorum diziden ayrıldına sevindim keşke gülseren diziden ayrilmazaydi gülseren cook seviyordum severek izledim diziydi üzüldüm ayrildina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir bence çok iyiyi bir oyncu ben çok seviyorum hazli😘😘

      Sil
    2. Hayir bence çok iyiyi bir oyncu ben çok seviyorum hazlihazli

      Sil
    3. Hazail ben seni çok seviyorum

      Sil
  4. Senli hiç sevmiyorum hazla diziden ayrıldınız sevindim

    YanıtlaSil
  5. Güzel yazı olmuş elinize sağlık. Son Çıkan Filmler veya diziler neler bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  6. cansın canım ablaam bu yazıyı okuyanlar ınstagramdan beni takip edebilirlermi hesabımın adı @feride.ebfc

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by diziveoyuncuları © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.