İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim Cuma Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 02 Ekim 2015
Ekranların uzun zamandır en çok takip edilen moda yarışmalarından birisi olan İşte Benim Stilim bilindiği üzere bu sezona İşte Benim Stilim All Star olarak devam ediyor. Gelmiş geçmiş en iddialı yarışmacıların podyumda yer alması ile birlikte kıyasıya bir rekabet başlamış oldu. Tv8 ekranlarının gündüz kuşağında hafta içi en çok izlenen programı olarak yayın hayatına devam ediyor. Yarışmayı çeşitli sebeplerden dolayı izleyemeyenler ise en çok İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi ? sorusunu merak ediyor.

Bu haberimizde sizlere İşte Benim Stilim kim ne giydi kaç puan aldı gibi sorularınızın cevaplarını bir araya getirdik. Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı yarışmada jüri ise geçtiğimiz sezonlarda ki başarılı isimler olan İvana Sert, Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve Uğurkan Erez'den oluşuyor. Bu sezonda yarışmacılar arasında ki gerilim ve tartışmalar dinmek bilmiyor. Podyumda ki yarışmacılara diğer arkadaşlarından bazen ağır eleştiriler gelebiliyor. Kimi zaman ise duygusal anlar yaşanıp göz yaşları sel olabiliyor.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM NE GİYDİ, İBS KIYAFETLERİ 

İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Nazlı Hamarat nereden giyiniyor yada Nazlı Hamarat kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Pantolon:
Çanta:
Gömlek:
Yelek:
Yüzük:
Kolye:

İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan 
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Ayca Nurcan  nereden giyiniyor yada Ayca Nurcan kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Çizme:          
Şort:              
Gömlek:        
Ceket:            
Kolye:            
                     
İşte Benim Stilim All Star Didem Akın
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Didem Akın nereden giyiniyor yada Didem Akın kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Pantolon:
Büstiyer:
Çanta:
Ceket:
Gözlük:

İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Ayşegül Doğan nereden giyiniyor yada Ayşegül Doğan kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Çizme:
Gömlek:
Çanta:
Kürk Yaka:

İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Emel Özkızıltaş nereden giyiniyor yada Emel Özkızıltaş kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Çanta:
Etek:
Bluz:
Gözlük:
Ceket

İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Çiğdem Çelik nereden giyiniyor yada Çiğdem Çelik kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Pantolon:
Kazak:
Şapka:
Çanta:
Gözlük:

İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Özden Cerrahoğlu nereden giyiniyor yada Özden Cerrahoğlu kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Elbise:
Çanta:
Gözlük:

İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Gülşah Yılmaz nereden giyiniyor yada Gülşah Yılmaz kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Ceket:
Pantolon:
Çanta:
Gömlek:

İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Nihal Candan nereden giyiniyor yada Nihal Candan kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Çorap:
Şort:
Çanta:
Kazak:

İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Ezgi Ünal nereden giyiniyor yada Ezgi Ünal kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Pantalon:
Çanta:
Bluz:
Ceket:

İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Ayşenur Balcı nereden giyiniyor yada Ayşenur Balcı kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Ayakkabı:
Etek:
Kazak:
Çanta:
Kolye:

İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Sizde eğer bu konuyu merak ediyor ve Ezgi Baylar nereden giyiniyor yada Ezgi Baylar kıyafetlerini nereden alıyor gibi sorulara cevap arıyorsanız işte size yarışmacının nereden giyindiği ve kaç lira ödediği konusunda bilgiler.

Bot:
Pantolon:
Gömlek:
Ceket:
Çanta:
Eldiven:
Şapka:




işte benim stilim all star, kıyafetleri, ibs kıyafetleri, işte benim stilim elbiseleri, işte benim stilim kim ne giydi, ibs all star kim ne giydi,işte benim stilim elbilseler,işte benim stilim all star bugün giyilen elbilseler,işte benim stilim all star kim kaç puan aldı,ibs all star elbiseleri,ibs all star kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim Cuma Kıyafetleri Reviewed by Sözlerine Bak on 08:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by diziveoyuncuları © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.