İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim Cuma Kim Elendi

İşte Benim Stilim All Star Bu Hafta Kim Elendi
İşte Benim Stilim All Star'da bu hafta 5. hafta bitiyor ve yarışmaya dört yarışmacı veda etti. İlk hafta Maria Surina ikinci hafta Gizem Güler üçüncü hafta ise Tuğçe Ergişi yarışmaya veda etti. Dördüncü hafta Kurban Bayramı nedeni ile eleme yapılmadı. Bayram haftası boyunca en yüksek puanı alan yarışmacı bayram sonunda büyük ödül olan arabayı kazandı. Arabayı kazanan haftanın sonunda en yüksek puan ile Ayşegül Melisa Doğan oldu.

Bu hafta ise yarışmanın çekimlerine katılmayan Nazlı Kayaaslan sosyal medya hesabından yarışmadan ayrıldığını duyurdu. Öykü Serter, Nazlı için yaptığı açıklamada, Nazlı nişanlı bir bayan ve evlenecek düğün hazırlıkları yapıyor. Ancak çekimler yoğun olduğu için ikisi arasında tercih yapmış ve yarışmadan çekildiğini açıklamış ve bizde anlayış gösterdik demiştir. Nazlı Kayaaslan nişanlısı Ümit Akbulut ile bir senedir aşk yaşıyor ve bu aşklarını evlilik kararı ile devam ettirmeye karar verdiler ve yakın zamanda evlenecekler. Bu yüzden Nazlı Kayaaslan yarışmadan kendi isteği ile ayrılmıştır.

Yarışmanın en iddialı yarışmacılarından olan Nazlı Kayaaslan'da elendikten sonra yarışmada 12 yarışmacı var son olarak yarışmaya Nazlı Hamarat'dan sonra Didem Akın katılmıştır ve yarışma da çekişmeli hale gelmiştir. Nazlı Hamarat'ın yarışmaya sonradan katılması ise çok büyük olay oldu çünkü Nazlı Hamarat eşini yeni kaybetmişti ve daha eşinin ölmesinin üzerinden kırk gün geçmemişti bu yüzden bütün internet sitelerinde konuşulmuştu.

İşte Benim Stilim All Star'da bu hafta konsept Avangart ve yarışmacılar seçtikleri Avangart kostümlerle geceyi renklendirecekler. Bu haftanın konuğu ise şarkıcı Linet ve güzel şarkıcı bu hafta duygusal şarkıları ile Nurella'yı duygulandıracak. Bu hafta 10 bin liralık ödülü kim kazanacak ve yarışmaya hangi yarışmacı veda edecek. Bakalım İşte Benim Stilim All Star'da beşinci haftanın elenen yarışmacısı ve 10 bin liralık ödülü kazanan yarışmacı 2 Ekim Cuma gecesi açıklanacaktır.




işte benim stilim all star bu hafta kim elendi, işte benim stilim all star 2 ekim cuma kim elendi, işte benim stilim all star 5. hafta kim elendi, ibs all star kim elendi 
İşte Benim Stilim All Star 2 Ekim Cuma Kim Elendi Reviewed by Sözlerine Bak on 13:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by diziveoyuncuları © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.