Bana Baba Dedi Dizisi - Bana Baba Dedi Dizisi Konusu Ve Oyuncuları


BANA BABA DEDİ DİZİSİ
Tv8 ekranlarında yepyeni bir dizi daha seyirci ile buluşmaya hazırlanıyor Bana Baba Dedi dizisi büyük merakla bekleniyor.Bana Baba Dedi dizisi çok yakında Tv8 ekranlarında olacak ve komedi tufanı estirecek.Tv8 Bana Baba Dedi dizisinin oyucu kadrosu ise tanındık ve birbirinden başarılı isimlerden oluşmaktadır.3 Adam Eser Yenenler, İbrahim Büyükak ve Oğuzhan Koç’un yanı sıra Ersin Korkut, Cezmi Baskın, Yağmur Tanrısevsin, Ayşe Tunaboylu, Burçin Abdullah, İpek Tenolcay, Gözde Mutluer, Ali Çelik ve Gülsüm Alkan rol alıyorlar.

Bana Baba Dedi dizisi bol kahkahalı ve eğlenceli bir şekilde seyirci karşısına çıkacak ve izlenme oranı rekabetine katılarak başarı elde etmeye çalışacak.Oğuzhan Koç, Eser Yenerler ve İbrahim Büyükak'ın baş rollerini paylaştığı Bana Baba Dedi dizisinde neler yaşanacak merak konusu.Bana Baba Dedi dizisi uzun soluklu bir dizi mi olacak yoksa izlenme oranlarına yenik düşerek yayından mı kaldırılacak.3 Adam ekibi olan Eser, Oğuzhan ve İbrahim hem dizi hemde programı aynı anda yürütebilecekler mi sevenleri tarafından en çok merak edilenler arasında.

BANA BABA DEDİ DİZİSİ OYUNCULARI

Tv8 ekranlarında başlayacak olan kahkaha dou olan yeni dizi Bana Baba Dedi dizisi çok yakında ekranlarda yerini alacak diziler arasında.Birbirinden usta ve başarılı isimlerin yer aldığı Bana Baba Dedi dizisinde Eser,Oğuzhan ve İbrahim baş rollerde.

Eser Yenerler          Oğuzhan Koç
İbrahim Büyükak    Ersin Korkut
Özkan Uğur            Yağmur Tanrısevsin
Gülsüm Alkan        Ali Çelik

BANA BABA DEDİ DİZİSİ KONUSU

Tv8 Bana Baba Dedi dizisi eğlenceli oyuncu kadrosu ve komik konusu ile bomba gibi ekranlara geliyor. Çok yakında Tv8 ekranlarında yer alacak.Hayatları boyunca bir başarı elde edememiş iki kardeşin birde çok yakın arkadaşları vardır.Oturdukları binanın alt katına komşu olarak gelen en yakın arkadaşları ile daha da samimi olurlar.Bu kafadar üç arkadaşın eğlenceli bir aşam tarzı vardır ve komşu oldukları apartmanda kapılarında bir anda bir çocuk bulurlar.Bunun üzerine bu üç arkadaşın eğlenceli hayatı ve kapılarında buldukları çocuk ile ne yapacaklarını konu alan dizis yakında Tv8'de.




dizi, bana baba dedi dizisi, bana baba dedi dizisi ne zaman başlayacak, bana baba dedi dizisi konusu, bana baba dedi dizisi oyuncu kadrosu, bana baba dedi tv8, bana baba dedi dizisi hangi 
Bana Baba Dedi Dizisi - Bana Baba Dedi Dizisi Konusu Ve Oyuncuları Reviewed by Sözlerine Bak on 08:52 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by diziveoyuncuları © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.